Pages

Friday 6 April 2012

Hati Yang Disakiti Sukar Diubati...

Hari demi hari, saat demi saat... kesepian kini kian menghilang dengan bantuan kawan2... tetapi hati yang dilukai masih belum sembuh... masa sungguh cepat berlalu... aku telah banyak memberi dirimu peluang... tetapi kamu masih tidak menghargai peluang yang telah aku berikan... yang kamu tahu hanya perkataan maaf... kemaafan sentiasa dipinta... sehinggakan hati ini tidak tergerak untuk memaafkan wanita yang telah menggunakan aku untuk mengubati kesepiannya... cintaku hanya untuk wanita yang betul-betul meninginkannya... bukan untuk dipermainkan... kini ku sedar....

Andaiku turut rasa hati
Telah jauh ku bawa diri
Tapi kemaafanku lahir dari hati... mengatasi
Sejarah mungkin berulang
Walau engkauku maafkan
Oh kekasih
Tapi mungkin hanya sementara
Keinsafan di hatimu 


Maafkanku jika aku telah banyak menyakitimu... tetapi, aku tidak pernah mengambil kesempatan pada dirimu... aku mencintaimu dengan sepenuh hati... tetapi kamu tak pernah menghargai malah kamu telah mengkhianati cinta yang telah aku bagi...

tiada perkataan maaf di bibiku... kerana terlalu sakit didalam ini... hanya perkataan SELAMAT TINGGAL...


Akhir kata... SELAMAT TINGGAL kawanku!!!!

No comments:

Post a Comment