Pages

Wednesday 14 March 2012

BUNIAN!!! O.o

Ellow, annyeonghaseyo! hari ini aku nak sangat cerita kat kauorg sesuatu... nampak tk tajuk dkt atas tu??? BUNIAN!!! pada 22.2.2012 malam.. aku telah menghadiri kem pengawas di SK Merbau Menyusut... kem itu amat lh menakutkan... pada malam itu, aku terpaksa memasak untuk anak buah aku... masa tu aku duduk dengan Aiman dekat khemah... selepas memasak kami mengambil keputusan untuk membaca Yassin di tepi khemah... dan semua pengawas lain sedang membaca Yassin di surau... ketika kami sedang asik membaca Yassin... saya mendapati ada sesuatu bau aneh... bau yang tersangatlah wangi... semasa itu jantung saya terasa bagai di tumbuk... terlalu laju... tetapi saya tidak menghiraukan bau itu... tidak lama kemudian Aiman memberi isyarat dengan menutup hidungnya dengan kain... dan bau tersebut hilang... 






Selepas membaca saya Yassin... kami berdua pergi ke surau untuk solat Isyak... saya bertanya kpd Aiman adakah dia perasaan bau tersebut... dan kami mengambil keputusan untuk memberi tahu cikgu... dalam perjalanan untuk memberi tahu cikgu... SAYA TERKENA SEKALI LAGI!! kali ini, sy seperti terlanggar makluk itu... akibat terlalu takut... seluruh badan sy menjadi lemah dan terjatuh... dan tidak mengawal diri... dan ustaz sy terpaksa mengubati sy... dan sy akhirnya sedar....

pada malam terakhir... saya sekali lagi terkena buat kali ke-3... OMG!!! biar btul... tetapi kali ini sy langsung tidak sedar... kerana sy ingat ada seseorg yg sja nk kenakan sy... selepas balik dri kem... cikgu sy memberi thu kpd sy... bhawa makluk itu mengikuti sy ketika sy ingin menberitahunya... dia berkata... semasa sy pergi kpd dia... dia dapat bau makluk itu begitu kuat... dan dia thu yg makluk itu sedang mengikuti sy...

Photobucketitulh ceritanya... skrg sy rse sgt teruja kerana... sy merasakan cukup gembira kerana mendapat pengalaman sebegitu... bukan senang nak dapat situasi begitu... hanya insan terpilih sje... hahahaha... dan kadang2 sy rse mcm hebat pulak... :p walaupun manusia tidak berminat dgn sy... tetapi makluk Allah yg lain tertarik dgn sy... hahahaha... itu sje lh yg sy nk cite... dh penat tulis... klu ada ape2 sy akn brithu anda kembali... :D

No comments:

Post a Comment