Pages

Wednesday 14 December 2011

Suratan Takdir Yang Menentukan Segalanya...

kenapa dia semakin hari semakin berubah??? adakah tiada lagi aku dalam hati dia??? adakah dia sudah melupakan kisah yang telah kami ukir dahulu??? tapi kenapa??? aku tidak tahu bagaimana lagi cara untuk mengharungi hidup seperti dahulu... hidup gembira dan bahagia.... kenapa bila aku call dia... dia macam tak nak layan aku jer?? adakah dia sudah tidak menyayangi diriku lagi??? 29000 persoalan bermain di minda yang semakin kusut...

kenapa aku diberi terlalu banyak dugaan?? kenapa aku tak pernah merasakan kebahagian??? kenapa setiap kebahagiaan yang datang ditarik sebelum aku merasakan kebahagiaan itu??? KENAPA??? aku tahu aku hamba yang selalu membuat kesalahan...

dan semua jawapan itu hanya DIA sahaja yang tahu... semua yang berlaku telah ditentukan... kadang-kala kita terlalu gembira dengan kebahagiaan yang kita kecapi akan membuatkan kita melupakan kepada yang Maha Pemberi iaitu Allah SWT... jadi lebih baik kita sentiasa diuji kerana setelah diuji kita akan mendapat ganjaran yang banyak... Insha-allah


Semua yang berlaku aku akan terima dengan redha dan aku pasrah akan ketentuanNya...

No comments:

Post a Comment