Pages

Wednesday 14 December 2011

Mata ini hanya mampu melihat, hati ini hanya mampu bersabar...

Mata ini hanya mampu melihat dirinya bersama orang lain... dan hati ini hanya mampu bersabar dan berlawan dengan perasaan cemburu... tapi apa yang aku mampu lakukan??? aku tidak akan melakukan sesuatu perkara yang bodoh hanya kerana perasaan...


tapi aku takut akan kesabaran aku sampai ke tahapnya... aku juga manusia yang punya hati dan perasaan, aku sedar diri aku sapa... aku hanya seorang lelaki yang ingin berkongsi kasih sayang bersama dirinya... tetapi mengapa dia hanya ingin berkongsi hanya sementara??? kenapa dia lakukan semua ini kepada diriku...


kadang-kala ramai yang beranggapan yang aku ini lelaki yang bodoh kerana terlalu mengajar seorang wanita... walaupun umur aku masih muda... tetapi itulah takdir... takdir hidup aku...walaupun wanita itu telah menghancur dan mengiris-iris hati ini... tetapi aku masih tetap inginkan kasih sayang dari dia... setiap malam aku berdoa agar dia menghantar SMS kepada diriku... tetapi........ hanya doa sahaja... adakah dia melupakanku?? tetapi mengapa aku tidak mampu untuk melupakan dia????? YA ALLAH.........


Ya Allah...  tolong lembutkan hati dia untuk terima ku seadanya kerna ku tak sanggup dan tak mampu hidup tanpa dia di sisiku
Photobucket

No comments:

Post a Comment