Pages

Wednesday 21 December 2011

Selamat tinggal cinta...

assalamualaikum... salam satu Malaysia... selamat tinggal cinta, itu saja yang dapat aku ungkapkan sekarang... berlinangan air mata jatuh membasahi bumi ini... bagai hujan yang lebat... ini semua kerana cinta... cinta yang sudah lama di pendam... tetapi cinta ini akhirnya berjumpa titik akhir... apabila aku terpaksa melepaskan cinta itu pergi bersama orang lain....

perasaan ini tidak dapat aku ungkapkan kerana cukup sakit... tetapi aku sedar ada yang lebih sakit berbanding diri ini... sesungguhnya semua yang berlaku ada kebaikan... mungkin suatu hari nanti aku akan berjumpa dengan insan yang lebih baik dari dia... Insyak Allah...

hanya gambar yang dapat mengubati luka dihati ini... kadangkala ramai yang mencadangkan supaya membuangkan segala barang2 yang boleh membuatkan aku teringat pada dia... tetapi aku rasa tidak sanggup melakukan begitu... biarlah aku menyimpan semua barang2 itu... kerana barang2 itu telah menjadi barang sejarah... sejarah percintaan aku dan dia...

dan dengan ini... aku terpaksa melepaskan dia... agar dia dapat berbahagia bersama lelaki pilihan dia... dan aku akan sentiasa bersama dia tidak kira senang atau susah... HATIKU HANYA MILIKMU...

P/S: awak... walau apa pun terjadi kita tetap kawan okey?? itukan yang awak inginkan dari saya... kita tetap kawan... tapi saya mintak maaf kalau awak rasa saya dah banyak berubah... saya sayangkan awak dan awaklah segala-galanya dalam hidup saya....

No comments:

Post a Comment