Pages

Sunday 18 December 2011

Lara Lagi...


kehidupanku kembali lara... awk, sy nk mintak maaf sgt2... sy tk tgur awk bkn ape sbb sy prlukn masa... pilzzz jgn benci sy... sy sygkn awk sgt2... cuma sy perlukan masa... sy hrp sgt2 awk fham dgn keadaan sy skrg... n sy bkn sje2 bt awk skit hti... sy sentiasa doakan yg terbaik utk awk... sbb awk adalah cinta pertama sy... dan sy hrap sgt2 awk gembira n bhagia dgn dia... bkn sy sje2 je nk bt awk skit hti... tp sy akn ttp mintak maaf... sbb sy thu awk akn terasa dgn sy... Skli lagi mintak maaf...

>>>KEBAHAGIAAN AWAK ADALAH YANG PERTAMA DALAM HIDUP SAYA<<<

Hanya sampai di sini sahaja

Kisah cinta kita berdua

Tiada daya selamanya
Terhenti di sini



Biar ku pujuk ati ini

Merawat rinduku sendiri
Setelah aku kau lukai
Sedangkan kau tahu



Kasih aku hanyalah untukmu

Tiada lain dalam diriku
Takkan berubah
walau dipisah laut biru



Cinta aku hanyalah untukmu

Tak pernah goyah
Tak pernah jemu
Takkan terpadam dalam hatiku
Ia milikmu.. percayalah



Mungkin sudah suratan kita

Terpisah sebegini saja
Pasti di suatu hari nanti
Ku jejak bahagia...

P/S: awk... walau apa jua yang berlaku pada hubungan kita... saya akan tetap sayangkan awak... dan kita akan tetap macam dulu... walaupun sebagai kawan baik... friend for ever...
Photobucket

No comments:

Post a Comment