Pages

Tuesday 22 November 2011

Urusan Leto...

Yang Bernama Cinta,

Saya sedar yang saya dah banyak susahkan hidup awk... tetapi sy bermohon pada awk agar bagilah saya peluang kedua untuk mengubah segala-galanya... cinta saya pada awak amat dalam walaupun dibandingkan dalam lautan.... cinta saya pada awak tidak pernah kenal reti putus asa... dan saya disini akan sentiasa mencintai awak kalau pun saya tahu yang cinta saya hanya bertepuk sebelah tangan...

Walau apa pun yang terjadi saya akan tetap berusaha... dan terus berusaha hingga hembusan nafas saya yang terakhir... agar awak dapat tahu yang betapa suci dan ikhlasnya cinta saya pada awak... cinta ini memang kejam tetapi kekejaman itulah yang mendewasakan dan mengajar kita apa erti kehidupan dan percintaan...

Jika awak membaca post ini... ini bermakna saya sedang menjalani sesuatu yang amat sukar... sesuatu yang amat ditakuti dan digeruni... saya tahu jika awak balik dari sana pasti awak tidak akan mencari saya disini... sebab saya tahu yang awak sudah mempunyai seseorang yang boleh membuatkan awak gembira dan tidak bersedih lagi...

Saya harap awak akan sentiasa baik dan jangan pernah berputus asa dalam menjalani kehidupan... saya cuma nak awak tahu yang saya disini sentiasa menanti awak dan sentiasa mencintai dan menyayangi awak.... sehingga hembusan nafas saya terakhir...

                                                                                                                      Yang benar,
                                                                                                                       Leto




Photobucket


No comments:

Post a Comment