Pages

Sunday 6 November 2011

Cinta yang telah kita bina...

Cubalah kau mengerti perasaan hatiku, ku cintakan kamu hanya itu aku tahu... dan tak kan ku ulang lagi kesilapanku yang dulu... meninggalkan kamu... ianya takkan berlaku untuk kedua kalinya.. aku akan selalu menjagaMu... aku janji pada diriku tak akan menduakan kamu....

Saat aku sendiri, aku bayangkan kamu, dalam dakapanku ini... indahnya kamu didakapanku...... cerita kita berdua, menciptakan sebuah cinta... dan tercipta kisah yang satu, tentang aku dan kamu... mungkin inikah yang dinamakan cinta... hati gembira rasa bila kau kata cinta, siang yang suram kini menjadi ceria... hati yang gelisah akhirnya kini menjadi bahagia...sungguh susahnya aku mendekatiMu, mengambil kesempatan untuk tunjukkan cintaKu... rasa bahagia bila kau menerimaKu, indah semuanya hilang semua resahKu... Kita berdua  kini menjalin cinta...inilah cinta kita... Akhirnya menjadi bahagia....
SEMUA INI AKU RASA DISAAT KITA BERSAMA, TAPI KINI... HILANG SEMUANYA,
HILANG KEINDAHAN CINTA...
HILANG KEBAHAGIAAN DI MATAKU...
HILANG SENYUMAN DI BIBIRKU...
HILANG KATA-KATA CINTA DI LIDAHKU...
TETAPI AKU AKAN SENTIASA DI SINI MENUNGGU CINTA DARI DIRI MU...

Photobucket

No comments:

Post a Comment