Pages

Friday 11 November 2011

10.11.11... tak akan pernah aku lupakan....

mmg perit kan bila mencintai org yg tk mencintai kita??? aku tarikh ni aq rse tarikh yg tk akan pernh aq lupakan... diri ini akan sentiasa sepi mulai tarikh ni... smlm aq tlh melakukan kesalahan yg paling BODOH dlm hdup aq... perkara yg akan menjadi kan diri aku kehilangan dirinya... aku tahu ape slhku....

aku menyesal tetapi aku lakukan itu kerana aku takut apa-apa terjadi pada dirimu... hanya Allah shja dpt thu knp aq bt mcm tu... aq tkut sgt kehilangan kamu... aq nk berada disisi kamu... walaupun rmai wanita di luar sana...tetapi hati ini hanya padamu sorg... aq merayu sgt2 bukakan lah pintu hati mu kembali... aq amat menyayangi dirimu... kamu adalah terindah kepada diriku..

AKU TAK AKAN PERNAH MELUPAKAN DIRIMU....
AKU MINTAK MAAF SANGAT2 KERANA MELAKUKAN PERKARA TERSEBUT...
PhotobucketPLIZZZ.... MAAFKAN SAYA, AWAK.......

1 comment:

  1. Kimmi, kak lah dah jumpa blog kimmi, hehehe.. amboi, jiwang ni sekarang :)

    ReplyDelete